ارسال بار به دالاس ، فریت بار به دالاس

ارسال بار به دالاس  ،  فریت بار به دالاس :  یکی از شهرهای بزرگ ایالت تگزاس ، دالاس است . این شهر بعد از سان آنتونیو ، و هیوستن  به عنوان سومین شهر بزرگ ایالت تگزاس به شمار می رود .  این شهر ( دالاس ) به دلیل دارا بودن تعداد زیادی خطوط راه آهن  و همچنین غنی بودن از منبع نفت و کشت پنبه به عنوان یکی از اصلی ترین و با ارزش ترین شهرهای ایالت تگزاس و همچنین آمریکا محسوب می شود . این شهر دارای جمعیتی حدود ۱٬۹۳۵٬۰۰۰ نفر است و همچنین از نظر مساحتی ۳۲۵۲ متر مکعب به شمار می آید .

ارسال بار دالاس

این شهر به شکل رسمی به عنوان سه شهر در سال ۱۸۵۶ شناخته می گردد .

جغرافیای شهر دالاس

از نظر جغرافیایی اگر بخواهیم این شهر را بررسی نماییم باید بگوییم این شهر با شهرها ی کالین ، دنتن ، کافمن و راک وال همسایه است . .دالاس را می توانیم  جزء منطقه کلانشهری دالاس فورث وورث بدانیم  و هنگامی که صحبت از دالاس در میان است  منظور هم همین منطقه کلان شهری می باشد . بصورت کلی  در این شهر در حدود یک چهارم جمعیت ایالت تگزاس زندگی می نمایند .

ارسال بار به دالاس و خدمات مورد احتیاج برای ارسال نمودن بار به دالاس(فریت بار به دالاس)

باید بدانیم که در این شهر ( دالاس ) تعداد زیادی از ایرانیان حضور دارند و در شهرهای مختلف آن زندگی می کنند . دالاس فورت وورث دارای شهرهای مانند مسکیت ، آلن ، آدیسون ، پلینو ، مک کینی ، فریسکو  و همچنین دیگر شهرهای قابل توجهی می باشد . شهر دالاس یکی از جمله شهرهای است که همه ساله تعداد زیادی از ایرانیان برای دراز مدت به این شهر سفر می کنند  و مدت زمان زیادی را در این شهر سپری می کنند  و گاهی هم ایرانیان زیادی را میبینیم که برای همیشه به این شهر مهاجرت می نمایند .

خدمات شرکت ما برای ارسال بار به دالاس

بسته بندی نمودن بار | ارسال بار به دالاس

تعداد زیادی از مسافران همواره نگران هستند که در زمان ارسال بار (فریت بار)در طی مسیر به دالاس وسایلشان آسیب نبیند  . این شرکت ( نام شرکت ) در جهت خدمت رسانی به مسافرانی عزیزی که قصد دارند وسایل خود را به دالاس ارسال کند از افرادی متخصص در حیطه بسته بندی استفاده کرده است و همچنین از خدمات اصولی و بهترین کارتن ها برای ارسال بار استفاده می کنند  . و خوشحال است که توانسته است بهترین خدمات را برای شهروندان عزیز در طول زمان ارائه دهد.

دیگر خدمات شرکت پادمیرا راه برای ارسال بار به شهر دالاس

– بسته بندی نمودن تمام وسایل  منزل از جمله ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و…  در مکان  به شکل استاندارد

– بارگیری نمودن در جهت حمل بار هوایی

-انجام دادن هر گونه امور و  تشریفات گمرکی بدون حضور و مراجعه مسافر : در برخی از موارد افراد خود دوست دارند همراه کارشناس حضور داشته باشند ولی گاهی هم مسافرانی هستند که کلیه امور را به خود شرکت واگذار می نمایند  . شرکت ما وظیفه دارد که خود مطابق میل مشتری عمل نماید و در جهت جلب رضایت مشتریان عزیز گام بر دارد .

– پالت بندی محموله درمواقعی که احساس نیاز باشد و ضرورتی ایجاد شود  : پس از اینکه امور گمرکی به پایان رسید به منظور جلوگیری نمودن از خطرات و آسیب های که ممکن است به محموله وارد شود آن را پالت بندی خواهند کرد  . شرکت ( نام شرکت) برای این گونه از خطرات و احتمالات مسئولیت آنها را هم بر عهده می گیرد .

– در نتیجه گرفتن بارنامه در جهت  ارسال بار به دالاس : در کم ترین زمان با مناسب  ترین هزینه  نام شرکت برای ارسال بار به دالاس مسئولیت گرفتن بار نامه شرکت های هواپیمایی مثل هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، … را بر عهده گرفته است .

لازم است در این قسمت این نکته را نیز فراموش نکنیم که ارسال بار به دالاس مطابق قوانین آمریکا می باشد و تمامی قوانین فرودگاههای ایالات متحده آمریکا یکی هستند .لذا قوانین ارسال بار به دالاس با قوانین ارسال بار به آمریکا یکی می باشد.

فرودگاه بین المللی شهر دالاس ، فریت بار به دالاس

در بین بزرگترین فرودگاههای ایالات متحده آمریکا ، یکی از بزرگترین فرودگاه های ایالت متحده آمریکا فرودگاه بین المللی دالاس- فورت ورث به شمار می آید  و این فرودگاه  به عنوان ششمین فرودگاه پر رفت و آمد در آمریکا محسوب می شود  . در بین شهرهای دالاس و فورت ورث و در ایالت تگزاس فرودگاه بین المللی فورت ورث قرار گرفته است . برای این فرودگاه کد سازمان یاتا DFW می باشد  و همچنین برای سازمان ایکائو KDFW است .

این فرودگاه(  فورت ورث)  در زمینی به مساحت ۷۸ کیلومتر ساخته شده است  و به عنوان بزرگترین فرودگاه در تگزاس و همچنین دومین فرودگاه بزرگ در آمریکا می باشد .جالب است بدانید که این فرودگاه را به عنوان سومین فرودگاه شلوغ در جهان می شناسند و به این ترتیب  دومین فرودگاه پر جمعیت در آمریکا  بعد از فرودگاه هیوستن می باشد .


قوانین فریت بار به آمریکا

توجه داشته باشید که زیادترین درخواست ارسال بار از ایران به آمریکا مربوط به ایالت کالیفرنیا است و همچنین زیادترین درخواست ها به دو شهر سانفرانسیسکو و ارسال بار به لس آنجلس می باشد .
بصورت کلی بردن لوازم شخصی و همچنین وسایل منزل برای افرادی که قصد سفر به این شهر را دارند رایگان می باشد  اکثر افرادی قصد دارند به این شهر سفر کنند فکر می کنند نمی تواند همراه خود وسایل شان را ببرند .

اما غافل از اینکه آنها فراموش کرده اند که در صورتی که وسایلشان دست دوم باشد و یا استفاده شده باشند این وسایل را قادرند همراه خود به آمریکا منتقل کنند  اما ذکر این نکته در این جا ضروری است که تنها با پرداخت مبلغی حدود ۳۰ تا ۴۰ دلار آمریکا به منظور ارسال نمودن قبض انبار بعد از اینکه محموله به فرودگاه رسید ، هزینه ی دیگری مانند هزینه های گمرکی به همراه نخواهد داشت .

مسافران قادرند تا وسایل و لوازم شخصی خودشان را به عنوان  Used personal effects ، Used.H.H.goods  به بسیاری از شهرهای ایالات متحده آمریکا نظیر پورتلند،سیاتل،میامی ، ،لس آنجلس،سانفرانسیسکو،بوستن، تگزاس ، نیویورک ، واشینگتن،آتلانتا،شیکاگو ارسال نمایند .

همه چیز در ارتباط با ارسال بار مواد غذایی به آمریکا

یکی از رایج ترین و عمومی ترین سوالاتی که مسافران به صورت مداوم سوال می کنند این است که آیا این امکان وجود دارد که همراه خودشان مواد غذایی ببرند ؟ اگر کمی در این رابطه فکر کنیم به این موضوع پی خواهیم برد که هر کشوری برای خود دارای قوانین خاصی می باشد  که همه افراد نیز وظیفه دارند از این قوانین پیروی کنند . ولی در نهایت در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر قصد دارید با خودتان مواد غذایی ببرید حتما از این کار صرف نظر نمایید . زیرا ارسال مواد غذایی حتی به میزان کم ممکن است دردساز شود یا اینکه در هنگام بازرسی در فرودگاه این مواد غذایی را دور بریزند یا اینکه برای شخصی که گیرنده این محموله است مشکلاتی را پدید آورد .

اما در نهایت اگر شما اصراری دارید که حتما به میزان کمی مواد غذایی را ارسال کنید به شما توصیه می کنیم که این مواد را در کارتنی جدا گانه قرار دهید تا مجبور نباشید برای پیدا کردن آنها تمام کارتن ها را بگردید و با انجام این کار موجب جلوگیری از آسیب دیدن مابقی کارتن ها خواهید شد .

ارسال نمودن اشیاء قدیمیبه امریکا

گاهی در بین مسافران افرادی هستند که در منزل خود اشیای قدیمی را نگهداری می کنند و دوست دارند در زمان مهاجرت و سفر به کشوری دیگر این اشیا را همراه خود ببرند . باید به شما این موضوع را بگوییم که این اشیاء را می توانید به کشور مورد نظر ارسال نمایید اما فراموش نکنید که حتما باید این اشیا برای خروج از کشور اقدامات لازم را انجام دهید و همچنین مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی را دریافت نمایید حتی اگر این اشیا از نظر ارزشی مادی و معنوی بالایی را نداشته باشند در هر صورت هر چیزی دارای قوانین خاصی است که انجام دادن این قوانین به ما کمک میکند تا حین ارسال با مشکلی مواجه نشویم.


مراحل ارسال  بار به آمریکا

گام نخست تحویل بار پس از ارسال بار به ایالات متحده آمریکا

هنگامی که ارسال محموله به یکی از شهرهای امریکا صورت می گیرد باید در مدت زمان ۴۸ ساعت از جانب گمرک ترخیص گردد . اگر غیر از این باشد تحویل آن به انبارداری شکل می گیرد . باید توجه کنیم که ترخیص از گمرک به عنوان مرحله آغازین کار می باشد . به بیان دیگری یعنی چک نمودن مدارک بار توسط ارزیاب گمرک Custom صورت میگیرد . هنگامی که از تهران بار حمل می شود باید مدارک گیرنده در بارنامه با اسم و فامیل وآدرس گیرنده مطابقت داشته باشد (منظور یکی بودن مشخصات است ) .

به عنوان مثال اگر فامیل شخصی مرادی است به این شکل نوشته خواهد شد MORADI . در نظر داشته باشید که نوشته شدن حروف در بارنامه بسیار ضروری است و نباید این گونه نوشته شود MORADY .

گام دوم دریافت نمودن بار بس از ارسال بار به ایالات متحده آمریکا

به عنوان گام دوم در ارسال نمودن بار به آمریکا به وزارت کشاورزی ارتباط دارد . .ارزیاب گمرک که اصطلاحا  USDA(این لغت گرفته شده از  :united states deportment of agriculture) بار را مورد بررسی قرار می دهد تا مطمئن شود که محموله ای که برای ارسال آماده شده است از هر گونه آلودگی میکروبی یا حشرات موزی به دور است  . در صورتی که بار دارای آلودگی و دیگر موارد گفته شده باشد از ارسال آن جلوگیری خواهد شد .

لازم است در طی مواردی که پیش تر گفتیم این مطالب را نیز یاد آوری کنیم که اگر شما دارای بسته بندی های چوبی باشید باید این گونه بسته بندی ها را ضدعفونی و بعد از آن سم ذایی نمایید و همچنین روی هر جعبه مهر شرکت ضد عفونی کننده حک شود و همچنین باید فرم ضد عفونی کننده ضمیمه مدارک و بارنامه و  AWB باشد  اگر غیر از این موارد که گفته شد کاری را انجام دهید بار برگشت داده خواهد شد یا اصلاحا به آن ارسال بار Reject می گویند .

سوال بسیاری از مسافران این است که آیا میز های که چوبی هستند یا دکورهای چوبی یا تابلوهای از جنس چوب نیز به سم زدایی احتیاج دارند ؟ در جواب به این سوال باید این گونه پاسخ داد  که خیر وسایلی که در این گروه ها قرار دارند برای ارسال نمودن هیچ نیازی به ضدعفونی یا سم زدایی نخواهند داشت  و تنها موردی که باید به آن دقت کرد این است که بسته بندی های چوبی آن ها از هم بیرون این بسته ها باید ضدعفونی گردند .

البته دقت داشته باشید که تنها برای ارسال بارهایی مثل میز و صندلی و پیانو فقط از بسته بندی چوبی استفاد می شود زیرا این گونه از اشیاء شکننده می باشند البته در مواقعی که برای ارسال بار نیز تشخیص داده شود که اگر این محموله با کارتن یا بدون جعبه چوبی باشد آسیب می بیند باز هم از جعبه های چوبی برای ارسال آن استفاده خواهد شد .

دقت داشته باشید که به جعبه چوبی برای ظروف و کریستال نیازی نداریم بخاطر اینکه پاکت پلاستیکی هم در این شرایط می توانند برای این گونه از اشیاء گزینه ای مناسبی به شمار آید.

گام سوم پس از  دریافت بار به ایالات متحده آمریکا

این مرحله بعد از دریافت بار از ارزیاب گمرکی بار با XRAY و در مواقع ضروری با بازکردن صندوق ها مورد  بازبینی قرار می گیرد . در این قسمت بار برای این مورد ارزیابی قرار می گیرد که آیا واقعا اثاثیه منزل و وسایل شخصی است یا خیر . در واقع صحت بار مشخص می گردد.

باید این این نکته را همواره به یاد داشته باشید که به هیچ عنوان نباید شی های مایعاتی ، عطر ها و اسپری ها و ادکلن یا دیگر مواد شیمیایی همانند باتری ، چسب ، رنگ و …. در میان بار قرار داده شود به صورت کلی این موارد جز قوانین ارسال بار و حمل بصورت هوایی می باشد و هیچ گونه ارتباطی با مقصد ویژه و خاص نخواهد داشت .

آخرین گام به منظور دریافت بار بعد از ارسال بار به ایالات متحده آمریکا

بعد از اینکه تمامی مرحله های بالا با ترخیص  که به اصلاح به آن Release می گویند انجام شد سپس بار  آماده ای تحویل می باشد   و باید برای تحویل گرفتن بار گیرنده خیلی سریع به گمرک فرودگاه مقصد  به منظور دریافت بار مراجعه کنند  و بار خود را تحویل بگیرد .

در این قسمت برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد نرخ و هزینه های فریت بار به شهرهای متفاوت آمریکا بدست آورید با کارشناسان ما در شرکت ( نام شرکت ) تماس حاصل نمایید . کارشناسان ما  همواره آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان عزیز می باشند.


تماس با کارشناس فریت بار به آمریکا و شهرهای آن

شرکت پادمیرا راه با ارائه بهترین خدمات ارسال بار به آمریکا (فریت بار به امریکا) آماده خدمت رسانی به مسافرین عزیز به امریکا می باشد. برای مشاوره رایگان جهت ارسال بار به امریکا می توانید با کارشناس فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید . و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نمایید .

۰۲۱-۸۸۷۳۵۲۸۳   ____  ۰۲۱-۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

تخصص ما فریت بار به امریکا ، ارسال بار به دالاس و سایر شهرهای ایالات متحده امریکا می باشد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید