ارسال بار به لس آنجلس ، فریت بار به لس آنجلس

ارسال بار به لس آنجلس ، فریت بار به لس آنجلس : در ایالات متحده آمریکا دومین شهر از نظر جمعیتی بعد از نیویورک شهر   لس آنجلس می باشد . این شهر را می توان به عنوان بزرگترین شهر کالیفرنیا بدانیم . جمعیت این شهر چیزی حدود ۳٫۸ میلیون نفر می باشد . مهم ترین و اصلی ترین  مرکز مهاجران و مسافران ایرانی این شهر است ( منظور شهر لس آنجلس است ) .  جالب است بدانید در شهر تعداد زیادی از ایرانیان را می توانیم ببینیم .  مردمان ایرانی دراین شهر ۳۰۰تا ۸۰۰ هزار نفر هستند و خودشان لقب تهرانجلس را به این شهر داده اند .

ارسال بار به لس آنجلس

از کشور ایران همه ساله تعداد زیادی از مردم به این شهر هجرت می کنند . در صورتی که می توانیم به وضوح ببنید که دغدغه این مهارجرین یا مسافران این است که چگونه می توانند وسایل خود را صحیح و سلامت به مقصد برسانند . البته شاید به این موضوع هم فکر کرده باشید که این دغدغه تنها مختص افرادی نیست که می خواند از کشوری به کشور دیگری سفر کنند این دغدغه برای همه افرادی  است که شاید هر سال ناچار می شوند از خانه ای به خانه ای دیگر نقل مکان کنند . ما در این قسمت برای شما بهترین راه  حل را حمل بار را از طریق ( نام شرکت ) پیشنهاد می کنیم .

این شرکت به عنوان یکی از بهترین شرکت های است که می توانند شما را در این امر یاری نماید و از جمله بهترین و فعال ترین شرکت در زمینه های حمل بارهوایی می باشد . این شرکت با دارا بودن مشاور های عالی و همچنین متخصص و با تجربه در ارسال بار به لس آنجلس می تواند یکی از بهترین و ایده آل ترین گزینه های باشد که شما برای ارسال بارتان به لس آنجلس انتخاب می نمایید.

نحوه ی بسته بندی بار –  ارسال بار به لس آنجلس

اکثر مسافران بیشتر نگران این موضوع می باشد که در زمانی جابه جایی بار در طول مسیر به وسایلشان آسیب وارد شد و دچار خرابی و ….. شوند.

شرکت ( نام شرکت )   برای حمل بار مسافران عزیز دارای اصولی استاندارد می باشد . این اصول هم شامل مراحل بسته بندی و همچین نحوه ای استفاده و به کارگیری بهترین کارتن ها برای بسته بندی لوازم شخصی و ….. می باشد . در ادامه باید این نکته را فراموش نکنیم که این شرکت از افرادی متخصص در حیطه بسته بندی استفاده نموده است تا بتوانند بهترین و ایده آل ترین خدمات را به مسافرانی که قصد دارند در مدت زیادی را در این شهری بگذرانند ، ارائه دهد.

شما می توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتری در زمینه ای ارسال و بسته بندی با مشاوران ما در شرکت پادمیرا راه مشورت نمایید.

خدمات پادمیراراه برای  ارسال نمودن بار  به لس آنجلس

– بسته بندی تمامی  لوازم و ضروریات منزل (شامل  ظروف شکستنی ، کتابخانه ، لباس ، پوشاک  و…) در مکان  به شکلی اصولی و همچنین استاندارد

– بارگیری جهت حمل بار هوایی

– انجام دادن مراحل و تشریفات گمرکی و بدون نیاز داشتن به حضور مسافر :  البته گاهی از مسافران برای خود ضروری می دانند که  همراه کارشناس شرکت در زمان انجام  امور گمرکی حضور داشته باشند ولی گاهی هم ممکن است مسافران نیازی به حضور خود در زمان انجام فرآیند احساس نکنند. شرکت ما وظیفه دارند تا مطابق میل مشتریان خود عمل کند و رضایت آنها را کسب نماید.

-پالت بندی محموله درمواقعی که احساس نیاز باشد و ضرورتی ایجاد شود  : پس از اینکه امور گمرکی به پایان رسید به منظور جلوگیری نمودن از خطرات و آسیب های که ممکن است به محموله وارد شود آن را پالت بندی می نمایند . شرکت ( نام شرکت) برای این گونه از خطرات و احتمالات مسئولیت آنها را هم بر عهده می گیرد .

در پایان  گرفتن بارنامه در جهت ارسال بار به لس آنجل: (نام شرکت) در کم ترین  زمان با کم ترین هزینه مسئولیت و وظیفه  برای گرفتن بارنامه برای شرکت های هواپیمایی مثل ایران ایر ، هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا و … را برای ارسال بار به لس آنجلس را بر عهده دارد .

قوانین و مراحل ارسال بار به لس آنجلس

اگر بخواهیم در مورد قوانین و مقررات و همچنین مرحله های ارسال بار به لس آنجس صحبت کنیم باید بگوییم که ارسال بار مانند ارسال به آمریکا خواهد بود و تقریبا مراحل کار یکی می باشد . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به مطالب ارسال بار به آمریکا مراجعه نمایید.

فرودگاه بین المللی لس آنجلس و فریت بار به لس آنجلس

پنجمین فرودگاه پر رفت و آمد جهان را می توانیم فرودگاه بین المللی لس آنجلس بدانیم همانطور که همه ما شاید بدانیم که یکی از پر رفت آمد ترین فرودگاه ها می باشد  . کد این فرودگاه در سازمان یاتا و در سازمان ایکائو به ترتیب LAX و  KLAX  می باشد  . موقعیت مکانی این فرودکاه در جنوب غربی لس آنجلس و همچنین در امتداد ساحل آقیانوس آرام ، در شهر وستچستر و در ۲۶ کیلومتری از مرکز شهر لس آنجلس قرار گرفته است .


همه چیز در مورد قوانین ارسال فریت بار به آمریکا

اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که بیشترین و زیادترین میزان درخواست برای ارسال بار  (فریت بار)به کشور آمریکا مربوط به ایالت کالیفرنیا و همچنین دو شهر لس آنجلس و سانفرانسیسکو است .

باید توجه داشته باشیم که وارد کردن کلیه لوازم و همچنین لوازم های شخصی برای افرادی که قصد سفر و مهاجرت به آمریکا را دارند رایگان انجام می گیرد . اکثر افرادی که قصد دارند برای مدت طولانی از کشور ایران به آمریکا سفر کنند فکر می کنند که نمی توانند لوازم و وسایل مورد نیاز خودشان را به کشور آمریکا ارسال کنند اما غافل از اینکه آنها فراموش کرده اند که اگر وسایلشان دست دوم باشد و استفاده شده به شمار بیاید این وسایل را می توانند همراه خود به آمریکا ببرند.

اما ذکر این نکته در این جا ضروری است که تنها با پرداخت مبلغی حدود ۳۰ تا ۴۰ دلار آمریکا به منظور ارسال نمودن قبض انبار بعد از اینکه محموله به فرودگاه رسید ، هزینه ی دیگری مانند هزینه های گمرکی به همراه نخواهد داشت . پس بدین گونه مسافران قادرند تا وسایل و لوازم شخصی خودشان را به عنوان  Used personal effects ، Used.H.H.goods   به بسیاری از شهرهای ایالات متحده آمریکا نظیر پورتلند،سیاتل،میامی ، ،لس آنجلس،سانفرانسیسکو،بوستن، تگزاس ، نیویورک ، واشینگتن،آتلانتا،شیکاگو ارسال کنند .

مطالبی در مورد ارسال مواد غذایی

یکی از رایج ترین سوالاتی که مسافران به طور مداوم می پرسند این است که آیا این امکان وجود دارد که همراه خودشان مواد غذایی ببرند ؟ اگر کمی در این رابطه فکر کنیم به این موضوع پی خواهیم برد که هر کشوری برای خود دارای قوانین خاصی می باشد  که تمامی افراد نیز وظیفه دارند از این قوانین پیروی کنند . ولی در نهایت در پاسخ به این سوال باید بگوییم اگر قصد دارید با خودتان مواد غذایی ببرید حتما از این کار صرف نظر نمایید .

زیرا ارسال مواد غذایی حتی به میزان کم ممکن است دردساز شود یا اینکه در هنگام بازرسی در فرودگاه این مواد غذایی را دور بریزند یا اینکه برای شخصی که گیرنده این محموله است مشکلاتی را پدید آورد . اما در نهایت اگر شما اصراری دارید که حتما به میزان کمی مواد غذایی را ارسال کنید به شما توصیه می کنیم که این مواد را در کارتنی جدا گانه قرار دهید تا مجبور نباشید برای پیدا کردن آنها تمام کارتن ها را بگردید و با انجام این کار موجب جلوگیری از آسیب دیدن مابقی کارتن ها خواهید شد .

ارسال نمودن اشیاء قدیمی

گاهی در بین مسافران افرادی هستند که در منزل خود اشیای قدیمی را نگهداری می کنند و دوست دارند در زمان مهاجرت و سفر به کشوری دیگر این اشیا را همراه خود ببرند . باید به شما این موضوع را بگوییم که این اشیاء را می توانید به کشور مورد نظر ارسال نمایید اما فراموش نکنید که حتما باید این اشیا برای خروج از کشور اقدامات لازم را انجام دهید و همچنین مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی را دریافت نمایید حتی اگر این اشیا از نظر ارزشی مادی و معنوی بالایی را نداشته باشند در هر صورت هر چیزی دارای قوانین خاصی است که انجام دادن این قوانین به ما کمک میکند تا حین ارسال با مشکلی مواجه نشویم.


مراحل ارسال بار به آمریکا

گام نخست تحویل بار پس از ارسال بار به ایالات متحده آمریکا

هنگامی که ارسال محموله به یکی از شهرهای امریکا صورت می گیرد باید در مدت زمان ۴۸ ساعت از جانب گمرک ترخیص گردد . اگر غیر از این باشد تحویل آن به انبارداری شکل می گیرد . باید توجه کنیم که ترخیص از گمرک به عنوان مرحله آغازین کار می باشد . به بیان دیگری یعنی چک نمودن مدارک بار توسط ارزیاب گمرک Custom صورت میگیرد . هنگامی که از تهران بار حمل می شود باید مدارک گیرنده در بارنامه با اسم و فامیل وآدرس گیرنده مطابقت داشته باشد (منظور یکی بودن مشخصات است ) .

به عنوان مثال اگر فامیل شخصی مرادی است به این شکل نوشته خواهد شد MORADI . در نظر داشته باشید که نوشته شدن حروف در بارنامه بسیار ضروری است و نباید این گونه نوشته شود MORADY .

گام دوم دریافت نمودن بار بس از ارسال بار به ایالات متحده آمریکا

به عنوان گام دوم در ارسال نمودن بار به آمریکا به وزارت کشاورزی ارتباط دارد . .ارزیاب گمرک که اصطلاحا  USDA(این لغت گرفته شده از  :united states deportment of agriculture) بار را مورد بررسی قرار می دهد تا مطمئن شود که محموله ای که برای ارسال آماده شده است از هر گونه آلودگی میکروبی یا حشرات موزی به دور است  . در صورتی که بار دارای آلودگی و دیگر موارد گفته شده باشد از ارسال آن جلوگیری خواهد شد .

لازم است در طی مواردی که پیش تر گفتیم این مطالب را نیز یاد آوری کنیم که اگر شما دارای بسته بندی های چوبی باشید باید این گونه بسته بندی ها را ضدعفونی و بعد از آن سم ذایی نمایید و همچنین روی هر جعبه مهر شرکت ضد عفونی کننده حک شود و همچنین باید فرم ضد عفونی کننده ضمیمه مدارک و بارنامه و  AWB باشد  اگر غیر از این موارد که گفته شد کاری را انجام دهید بار برگشت داده خواهد شد یا اصلاحا به آن ارسال بار Reject می گویند .

سوال بسیاری از مسافران این است که آیا میز های که چوبی هستند یا دکورهای چوبی یا تابلوهای از جنس چوب نیز به سم زدایی احتیاج دارند ؟ در جواب به این سوال باید این گونه پاسخ داد  که خیر وسایلی که در این گروه ها قرار دارند برای ارسال نمودن هیچ نیازی به ضدعفونی یا سم زدایی نخواهند داشت  و تنها موردی که باید به آن دقت کرد این است که بسته بندی های چوبی آن ها از هم بیرون این بسته ها باید ضدعفونی گردند .

البته دقت داشته باشید که تنها برای ارسال بارهایی مثل میز و صندلی و پیانو فقط از بسته بندی چوبی استفاد می شود زیرا این گونه از اشیاء شکننده می باشند البته در مواقعی که برای ارسال بار نیز تشخیص داده شود که اگر این محموله با کارتن یا بدون جعبه چوبی باشد آسیب می بیند باز هم از جعبه های چوبی برای ارسال آن استفاده خواهد شد .

دقت داشته باشید که برای ظروف و کریستال نیازی به جعبه چوبی نداریم زیرا پاکت پلاستیکی می توانند برای این گونه از اشیاء گزینه ای مناسبی باشد .

گام سوم پس از  دریافت بار به ایالات متحده آمریکا

این مرحله بعد از دریافت بار از ارزیاب گمرکی بار با XRAY و در مواقع ضروری با بازکردن صندوق ها مورد  بازبینی قرار می گیرد . در این قسمت بار برای این مورد ارزیابی قرار می گیرد که آیا واقعا اثاثیه منزل و وسایل شخصی است یا خیر . در واقع صحت بار مشخص می گردد.

این نکته را نیز فراموش نکنید که به هیچ عنوان بناید مایعات ، عطر و ادکلن یا مابقی مواد شیمیایی مثل باتری ، چسب ، رنگ و …. در میان بار قرار داده شود این موارد به صورت کلی جز قوانین ارسال بار و حمل بصورت هوایی می باشد و هیچ گونه ارتباطی با مقصد خاص نخواهد داشت .

آخرین گام برای دریافت بار پس از ارسال بار به ایالات متحده آمریکا

پس از اینکه همه ی مرحله های بالا با ترخیص  که به اصلاح به آن Release گفته می شود و آماده ای تحویل است  و گیرنده باید برای تحویل گرفتن بار خیلی سریع به گمرک فرودگاه مقصد  به منظور دریافت بار مراجعه کنند  .

در این جا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرخ و هزینه های فریت بار به شهرهای متفاوت آمریکا با کارشناسان ما در شرکت ( نام شرکت ) تماس بگیرید . کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز می باشند.


تماس با کارشناس فریت بار به آمریکا و شهرهای آن

شرکت پادمیرا راه با ارائه بهترین خدمات ارسال بار به آمریکا (فریت بار به امریکا) آماده خدمت رسانی به مسافرین عزیز به امریکا می باشد. برای مشاوره رایگان جهت ارسال بار به امریکا می توانید با کارشناس فریت بار پادمیرا راه تماس بگیرید . و اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نمایید .

۰۲۱-۸۸۷۳۵۲۸۳   ____  ۰۲۱-۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

تخصص ما فریت بار به امریکا ، ارسال بار به لس آنجلس و سایر شهرهای ایالات متحده امریکا می باشد

1 پاسخ

تعقیب

  1. […] و همچنین زیادترین درخواست ها به دو شهر سانفرانسیسکو و ارسال بار به لس آنجلس می باشد . بصورت کلی بردن لوازم شخصی و همچنین وسایل منزل […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخ دهید